WINTER DEALS | KORTING DIRECT OF IN WINKELWAGEN

Veelgestelde vragen

Contact online bestellingen:

Algemene vragen: [email protected] o.v.v. bestelnummer
Retour aanmelden: [email protected] o.v.v. bestelnummer
Service aanmelden: [email protected] o.v.v. bestelnummer

U kunt ons ook bereiken via Whatsapp: +31 548 201056

Wat zijn de verzendkosten?
U betaalt geen verzendkosten voor zendingen in Nederland en Belgie. Ook retourneren is gratis. 

Hoe retourneer ik een artikel?
Meld uw retour aan door ons te bellen of te mailen. U kunt een email sturen naar [email protected] onder vermelding van uw bestelnummer. U ontvangt vervolgens per email de retourinformatie met bijbehorende instructies.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Op onze website wordt de levertijd per artikel weergegeven. Zodra u de bestelling heeft geplaatst, ontvangt u een orderbevestiging per email. In deze orderbevestiging ziet u tevens de levertijd per artikel weergegeven.
U kunt de status van uw bestelling volgen in uw account. Mocht u geen account hebben aangemaakt dan kunt u deze eventueel na de bestelling nog aanmaken zodat u uw bestellingen kunt inzien. Tevens ontvangt u per email bericht zodra uw bestelling is verstuurd.
Ook als u geen account heeft, ontvangt u per email bericht zodra uw bestelling is verstuurd. 
Indien artikelen een diverse levertijd hebben, kunt u er vanuit gaan dat de artikelen gelijktijdig geleverd gaan worden. 

Is montage van het meubel inclusief?
Veel meubels zijn van te voren al gemonteerd, bij een aantal is dit niet het geval en moeten er bepaalde onderdelen gemonteerd worden en dit is niet bij in de prijs inbegrepen. Mocht u meer info hierover willen ontvangen, dan kunt u ons een mail sturen naar [email protected]

Waarom werkt de kortingscode niet?
De kortingscode werkt helaas niet op reeds afgeprijsde artikelen.

Kan ik het artikel bekijken in de winkel?
Dat is mogelijk. Wij hebben een woonwinkel: Wolters Wonen in Nijverdal.
In onze woonwinkel bevindt zich ook een shop-in-shop van Fundesign. Vele meubels kunt u bekijken in onze showroom. Om er zeker van te zijn dat het artikel in onze woonwinkel staat, kunt u het beste contact opnemen met onze klantenservice. 

Adres winkel:
Wolters Wonen
Albert Einsteinstraat 2
7442 DK Nijverdal

Kan ik ook achteraf betalen?
Het is mogelijk om te betalen nadat u de bestelling heeft ontvangen. Bij ons is dit de betaalmethode ‘Riverty | Afterpay’. U kunt hiervoor ook de ‘Riverty | Afterpay’ app downloaden.
U ontvangt per mail de factuur met een betaallink. Vervolgens moet u na ontvangst van uw bestelling binnen 14 dagen betalen.
Als u het artikel terugstuurt wordt het bedrag gecrediteerd en ontvangt u hiervan een creditnota.
Mocht u al hebben betaald en u stuurt daarna het artikel terug, dan wordt het bedrag teruggestort op uw rekening zodra wij het artikel van u hebben ontvangen.