WINTER DEALS | KORTING DIRECT OF IN WINKELWAGEN

Bestellen

Hoe plaats ik een bestelling?

  • Ga naar het gewenste artikel
  • Klik op de grote button ‘In winkelwagen’
  • Klik op de button ‘Ga verder met winkelen’ om de collectie verder te bekijken of klik op de button ‘Ga door naar afrekenen’
  • Wanneer uw bestelling compleet is, kunt u uw gegevens invullen en de overige stappen doorlopen. Klik vervolgens op de button ‘Plaats uw bestelling’

Uw bestelling is geplaatst! U ontvangt automatisch per mail de orderbevestiging.
Let op: als u gekozen heeft voor de betaalmethode ‘overboeking’, ontvangt u pas na de betaling de orderbevestiging.

Wat is de status van mijn bestelling?
Op onze website wordt de levertijd per artikel weergegeven. Zodra u de bestelling heeft geplaatst, ontvangt u een orderbevestiging per email. In deze orderbevestiging ziet u tevens de levertijd per artikel weergegeven.
U kunt de status van uw bestelling volgen in uw account. Mocht u geen account hebben aangemaakt dan kunt u deze eventueel na de bestelling nog aanmaken zodat u uw bestellingen kunt inzien. Tevens ontvangt u per email bericht zodra uw bestelling is verstuurd.
Ook als u geen account heeft, ontvangt u per email bericht zodra uw bestelling is verstuurd. 

Kan ik mijn bestelling afhalen in het magazijn?
Dit is mogelijk. U kunt tijdens het online bestellen uw voorkeur aangeven in het veld ‘opmerkingen’. 
U ontvangt bericht per email zodra uw bestelling klaarstaat.  

Adres magazijn:
Nijverheidsweg 2a
7442 CH Nijverdal

Kan ik mijn bestelling ergens anders laten bezorgen?
Dat is mogelijk. U kunt tijdens het bestelproces het gewenste afleveradres invullen.

U kunt niet een PostNL-, DPD- of DHL locatie als afleveradres opgeven. Wanneer uw bestelling wordt bezorgd met PostNL, DHL of DPD, dan wordt na twee mislukte bezorgpogingen uw bestelling automatisch afgeleverd bij een PostNL-, DHL- of DPD locatie. Als dit het geval is, zal de bezorger een briefje in uw brievenbus achtergelaten met een toelichting. Ook kunt u dit volgen via de Track & Trace.

Is het artikel voorradig?
Op onze website wordt per artikel de levertijd weergeven. Mocht u vragen hebben over de voorraad dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice.

Kan ik het artikel bekijken in de winkel?
Dat is mogelijk. Wij hebben een woonwinkel: Wolters Wonen in Nijverdal.
In onze woonwinkel bevindt zich ook een shop-in-shop van Fundesign. Vele meubels kunt u bekijken in onze showroom. Om er zeker van te zijn dat het artikel in onze woonwinkel staat, kunt u het beste contact opnemen met onze klantenservice. 

Adres winkel:
Wolters Wonen
Albert Einsteinstraat 2
7442 DK Nijverdal

Kan ik advies krijgen bij het bestellen van een artikel?
Onze klantenservice helpt u graag! U kunt telefonisch, per email en via de chat om advies vragen. Daarnaast hebben wij stylisten in onze woonwinkel, die u graag persoonlijk (en kosteloos) (3D)advies op maat kunnen geven. Dit kan eventueel op afspraak in onze woonwinkel maar ook telefonisch of per email.

Betaal ik verzendkosten?
U betaalt bij ons geen verzendkosten.

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?
Dat is mogelijk mits u niet zakelijk of op maat heeft besteld. Op maat wil zeggen dat het artikel speciaal voor u wordt gemaakt. Bijvoorbeeld een bank in een stof en opstelling naar uw keuze.

Kan ik zakelijk bestellen?
U kunt zakelijk bestellen. In het bestelproces kunt u bij de bestelgegevens aangeven dat u zakelijk wilt bestellen. Let op: als u een Belgisch bedrijf heeft, kunt u uw BTW-nummer invullen. Het is daarbij wel van belang dat u bij het veld ‘Land’, België selecteert. Pas dan komt het veld ‘BTW-nummer’ in beeld te staan.
Als u zakelijk besteld kan de bestelling niet retour, tenzij vooraf anders is overlegd.