WINTER DEALS | KORTING DIRECT OF IN WINKELWAGEN

Betalen

Op welke manier kan ik betalen?
In het bestelproces worden de diverse betaalmogelijkheden weergegeven.
Deze zijn:
- iDEAL
- Riverty | Afterpay (+ € 2,95)
- PayPal
- Mastercard
- Visa
- Apple pay
- Payconiq
- Overboeking
- Bancontact / Mister cash

Kan ik ook achteraf betalen?

Het is mogelijk om te betalen nadat u de bestelling heeft ontvangen. U kunt dan kiezen voor de betaalmethode ‘Riverty | Afterpay’. U kunt hiervoor ook de ‘Riverty | Afterpay’ app downloaden.
U ontvangt per email de factuur met een betaallink, zodra de verzending is aangemaakt.
Vervolgens moet u na ontvangst van uw bestelling binnen 14 dagen betalen.
Indien u het artikel terugstuurt, wordt het bedrag gecrediteerd nadat wij uw retour hebben verwerkt. De creditnota ontvangt u per mail. 
Mocht u al hebben betaald en u stuurt daarna het artikel terug, dan wordt het bedrag teruggestort op uw rekening zodra wij het artikel van u hebben ontvangen.

Waarom kan ik niet betalen met ‘Riverty | Afterpay’?
Wanneer u kiest voor de betaalmethode ‘Riverty | Afterpay’, wordt er automatisch door ‘Riverty | Afterpay’ nagekeken of u gebruik kunt maken van ‘Riverty | Afterpay’. Dit gaat allemaal automatisch en wij kunnen dit niet wijzigen. Mocht u hierover vragen hebben dan kunt u het beste contact opnemen met ‘Riverty | Afterpay’ -> www.riverty.com

Een aantal veelvoorkomende oorzaken waarom u niet kunt betalen met ‘Riverty | Afterpay’ zijn:
- De gegevens zijn niet goed ingevuld. Zoals de geboortedatum, naam of afleveradres. Controleer daarom goed de gegevens die u heeft ingevuld.
- Bestelt u voor het eerst met ‘Riverty | Afterpay’? Dan kan het voorkomen dat er bij ‘Riverty | Afterpay’ nog onvoldoende informatie over u bekend is om dit goed te keuren.
- U heeft meerdere rekeningen openstaan via Riverty | Afterpay die nog betaald moeten worden.
- Het aankoopbedrag is te hoog. Over het algemeen kunt u tot ca. € 1.000,00 met ‘Riverty | Afterpay’ betalen.

Kan ik contant betalen?
U kunt in onze woonwinkel Wolters Wonen eventueel contant betalen of met de pin.

Zijn de prijzen inclusief btw?
Onze prijzen op de website zijn inclusief btw.

Ik ben mijn factuur kwijt. Kan ik hier een kopie van krijgen?
Dat is mogelijk. U kunt deze opvragen via onze klantenservice.

Mijn betaling is mislukt. Wat moet ik doen?
U kunt ons mailen via [email protected] of bellen naar: 0548-201056. Wij helpen u graag verder.

Kan ik het bedrag ook overmaken via ‘overboeken’?
Dat is mogelijk. U kunt bij de betaalmogelijkheden kiezen voor ‘overboeking’.
U ontvangt per mail de betaalinstructie. Zodra het bedrag op onze rekening staat (dit kan ca. 3 dagen duren), wordt uw bestelling actief en zullen wij uw bestelling z.s.m. versturen. De verzendinformatie volgt per mail.