Betaalmogelijkheden

IDEAL: Op werkdagen voor 17:00 betaald met IDEAL , morgen in huis (indien op voorraad).

Creditcard: Op werkdagen voor 17:00 betaald met creditcard , morgen in huis (indien op voorraad).

Achteraf betalen: Voor 17:00 op werkdagen besteld, morgen in huis. Je ontvangt per e-mail een bevestiging met factuur, die binnen 14 dagen betaald dient te zijn. Indien je artikelen retourneert, verlagen wij het te betalen bedrag in het betaalsysteem of storten wij een teveel betaald bedrag terug.

Waarom kan ik niet betalen met AchterafBetalen?

Wanneer je kiest voor AchterafBetalen, beoordelen wij de aanvraag op basis van de door jou ingevulde gegevens. Kan je niet betalen met AchterafBetalen? Dan kan dit aan een aantal zaken liggen. Controleer goed of de door jou ingevulde gegevens correct zijn. Een verkeerde geboortedatum, onjuiste naam of ander afleveradres dan woonadres kan ervoor zorgen dat de betaling niet goedgekeurd wordt. Bestel je voor het eerst met AchterafBetalen? Dan kan het voorkomen dat er bij ons nog onvoldoende informatie over je bekend is om achteraf betalen goed te keuren. Heb je meerdere bestellingen openstaan bij AchterafBetalen? Dan kun je pas weer betalen met AchterafBetalen wanneer je de openstaande rekeningen hebt betaald. Is het je nog steeds niet duidelijk waarom je aankoop is afgekeurd? Dan kun je een inzageverzoek indienen bij Focum en zoeken wij voor je uit waarom je aankoop geweigerd is.

Overschrijving: Je ontvangt de betalingsinformatie op scherm en e-mail. Zodra het bedrag op onze rekening staat (dit kan 3 dagen duren) zullen wij de bestelling versturen.
De bestelling is te volgen zodra het overgemaakte bedrag is ontvangen.

Reserveren: Je kunt een bestelling reserveren, indien betaald via een overschrijving. Zo heb je minder kans op uitverkochte maten of artikelen. Geplaatste reserveringen blijven maximaal 7 dagen behouden en worden daarna automatisch geannuleerd.

Verzending / bezorging

Nederland
Gratis verzending en gratis retour!

Verzending / afhalen (Nederland, België)

Wij versturen bestellingen met PostNL, DPD, GEFCO en DHL pakketdiensten. Als we op werkdagen jouw bestelling en betaling voor 17.00 uur ontvangen, wordt deze de volgende dag bezorgd. Via een track & trace code, die je per mail ontvangt, kun je de zending volgen. Indien je bij aflevering niet thuis bent, zal de vervoerder proberen om de bestelling op een ander tijdstip af te leveren met handtekening voor ontvangst. Uiteraard ontvang je hiervan een bericht in de brievenbus.

Levertijden
Producten die we op voorraad hebben, worden dezelfde dag nog aan je verzonden, mits we jouw bestelling en betaling voor 17.00 uur binnen hebben. De bestelling wordt dan de volgende dag afgeleverd.

Bestelling geplaatst op:Bezorgdag:Bezorging
Maandag (voor 17.00) Dinsdag 09.00 - 21.00
Dinsdag (voor 17:00) Woensdag 09.00 - 21.00
Woensdag (voor 17.00) Donderdag 09.00 - 21.00
Donderdag (voor 17.00) Vrijdag 09.00 - 21.00
Vrijdag (voor 17.00) Zaterdag 09.00 - 21.00
Zaterdag Dinsdag 09.00 - 21.00
Zondag Dinsdag 09.00 - 21.00


Retourneren (Nederland)

Je kunt de ontvangen artikelen binnen 14 dagen gratis aan ons retourneren. Het enige wat je hoeft te doen is een mail te sturen naar info@wolterswonen.nl onder vermelding van retour en je factuurnummer. Je ontvangt van ons dan een retouretiket om het product kosteloos aan ons te retouneren.
Het bedrag wordt teruggestort op de rekening waar de bestelling mee is betaald. Binnen 7 werkdagen zal dit bedrag weer op je rekening staan. Ook van afgeprijsde artikelen wordt het bedrag teruggestort. Retourzendingen worden op de dag van binnenkomst verwerkt en eventuele vervangende artikelen worden diezelfde dag verstuurd. In je account van Wolters Wonen is te volgen wanneer de retourzending is verwerkt.

Heb je een beschadigd of onjuist artikel ontvangen? Neem dan contact met ons op:
telefoonnummer 0548 612288 of info@wolterswonen.nl. Wij zullen dit zo spoedig mogelijk in behandeling nemen.

Wanneer kan iets niet retour?
Producten die door Wolters Wonen tot stand zijn gekomen in overeenstemming met specifieke wensen van jou als klant zijnde (ook wel op maat gemaakte producten genoemd). Denk hierbij aan producten die speciaal voor jou zijn gemaakt.

Retourneren van zakelijke bestellingen

Zakelijke bestellingen kunnen niet retour, tenzij vooraf anders overlegd. Als u graag een zakelijke bestelling wilt retourneren, kunt u contact opnemen met onze klantenservice om de mogelijkheden te bespreken

Artikelen bekijken in de showroom

Bij Wolters Wonen in Nijverdal kun je terecht voor de shop-in-shop van Wolters Wonen. Tijdens onze openingstijden kunnen producten die op voorraad zijn, bekeken en eventueel direct meegenomen worden. Dit geldt voor producten met als levertijd "voor 17.00 besteld morgen in huis", andere producten zijn op bestelling. Je kunt ten alle tijden contact met ons opnemen op 0548 612288, om er zeker van te zijn dat het product waar jouw belangstelling naar uitgaat er op dat moment ook daadwerkelijk staat.

Cookies
WoltersWonen.nl maakt gebruik van cookies. Voor meer informatie over cookies van WoltersWonen.nl klik hier.